Never cared for what they say, never cared for games they played.

Lyssnar på min absoluta favoritlåt för tillfället, Nothing else matters. Den texten får även en galen hiphopare i för stora kläder rysningar.. le love.
Att musik kan ha  likadan inverkan som heroin, det är fanemig sjukt?!
Enough bout that.

Borde egentligen packa, varför har jag inte gjort det? - jag är trött.
vad ska jag ha med mig? - ingen aaaaning >.<
och tillsist, har jag laddat iPoden? - nej.

Men jorå, detta kommer bli så sjuuukt grymt. Jag har längtat efter Anne så det har värkt i mig. Nothing can stop me now!

Nu ska jag packa klart, göra mig iordning och gå o lägga mig.

gonatt!
o glöm inte att fortsätter kommentarerna så blire fråågestuuund. Och eftersom jag ör öppen för allting så är ALLA frågor välkomna.. ;) tål att tänkas på.

Vardag | |
Upp