Love him 'til your arms break, then he lets you down

Hallå! Kom hem från kyrkogården nyss, var och la på en krans och satte en lykta till mormor och morfar. Inatt är det nämnligen ett år sen min älskade mormor lämnde jordelivet så den här dagen är lite ledsam. Men ikväll ska jag till Lovisa tillsammans med annan bunt människor så vi får la se vart kvällen leder.

En sorglig tragedi är vad jag är, tror iallafall att Anne skulle förklara mig så med 3 ord haha! Får förklara för mig vad Halvblodsprinsen är, jag fattade naturligtvis inte att den tillhörde Harry Potter's alla filmer..hoho ^^

Mitt rum ser rent ut sagt ut som om Usama bin ladin har vart här och domenderat... suck, jag är too lazy för att gå ner med mount everest berget till tvätt och svepa dammsugaren över golvet.

Nae, nu ska jag ner och platta hår och kleta grejjs i fejjan innan jag drar min kos!

Vardag | |
#1 - - Anne:

HAHAH Usama bin ladin wtf o.O

ett år sen redan?.. herreminhatt :(

Upp