In your prescence I'm lost for words

Tjo,

Efter lite kladdkakebak, lite skrik och hyperi (??) handel och matlagning fick jag en ledig stund att sätta mig ner och skriva.. exhausted.. haha.
Närå, vill börja med att gratulera en viss person för att hon klarade sina tentor som hon kämpat med. Vill minnas att en av dom bestod av 20 sidor, så grattis grattis <:
Hade sovmorgon idag vilket förgyllde min annars ganska kassa tisdag. 10 minus när jag gick hemifrån, huvudvärk som smög sin på framåt dagen och allmän trötthet. Seig, h/e så ska jag fortsätta med min matlagning och lite senare ska jag även lägga in lite bilder som jag tror ni vill se.. eller, så är jag bara självgod och hoppas att ni vill se det annars hamnar jag i taskigt läge om man säger så :o

speechless, that's how u make me feel, when i'm with u i am far away and nothing is for real.
- fick oxå planeten jordens finaste brev av ingen mindre än bästis idag, hon är så fin min pingla ♥
Vardag | |
Upp