My life honey, and oh, you cannot express anything

Tja babes :>

Fick ett mail från bestefar alldeles nyss, så jag hoppas du läser nu!
Haha.
Pappa kommer hem snart och då blir det grillning för hela slanten.
Skolan gick faktiskt bra idag, försov mig bara lite men hann med i stort sett allting ändå, som den utomordentliga flicka jag är. Närå. Men näe.
MENSEN KOMMER INTE NÄR JAG ÄR I ARGUINEGUIN! - hahaha ursäkta men det var faktiskt dagens bästa händelse för det innebär att jag slipper skiten när jag är i Canarieöarna...kul att ligga och pressa i solen med världens mensvärk. Nae...
Humöret har bara stigit och stigit även om jag blev lite övertrött på slöjden tillsammans med Fia-lotta (:p) vi hade roligt och det är sista veckan i skolan, vad begär man liksom?
Nepp.
Nu ska jag ner och svälja en fet ipren och sen slå mig till ro här uppe med mina älsklingar. Dom förgyller mina dagar <3.

Hoppas att gullegrizen, även känd som Anne, stiger innanför msn's dörrar snart.
- i desperat behov av en chatt-kompis -

bild från tokio hotel konserten i mars!
- shut up honey, du är vacker :-)

Teckningar | |
#1 - - AAnne:

HAHAHHA va ededär för mÅÅÅnster!? O:

DU är vacker. slut :'D <3

Upp