FAME

Hej <:
Riktigt dålig uppdatering, förlåt, beror på total ide-torka. Finns egentligen ingenting och skriva nu heller, förutom en recension av dagen. Men den vill ni antagligen inte höra på.! För den innehåller inte så mycket...haha ^^ Tog mig en jäkligt välbehövd cykeltur förut, upp till Claes. Drack en varm kopp choklad och skrattade asset av mig som vanligt!
Vet ni, det är så härligt, när solen inte har gått ner klockan 8 på kvällen. Att det fortfarande är ljust och det får mig på så bra humör! Att våren är påväääg! Hoppas verkligen att vädret håller i sig så att det är så fint väder när jag ska till Skänninge nästa vecka :D

Mams fyller år dagen innan, så det blir antagligen lite folk då. & Tåååååårta. Älskar tårta! Alla tårtor utan banankräm. (Min mormor gjorde det en gång och det var första och sista gången jag åt tårta med banankräm i) URSSSSS.

Nu ska jag surfa vidare! Letar all möjlig info om min förhoppningsvis blivande femton-års-present! Labret......

 

ha det sålänge! :*

Vardag | |
Upp