30 Mars 2010

Heeej heeej....
Trött? Jotjena.. Jag håller på och somna och så kommer jag på att jag MÅSTE duscha...och tillråga på allt så sitter jag och slevar i mig Ben & Jerrys. *suck* Hur står jag ut med mig själv? Haha.

Tog två cambilder på mig förut för att se om jag verkligen ser så jäkla hemsk ut som i spegeln. Och det blev såklart värre...!
Skolan har varit förjäääävlig idag! Haft mensvärk så. in. i. helvete. Höll på och spy så min kompis ba: "Agnes..? Andas?...andas...andas...?" och det hjälpte inge vidare. Men nu har jag levt på en ipren! Ipren <3 Mig. Iallafall vid dessa tillfällena!

Nä, ska hoppa in i duschen. Eftersom jag behöver det så väl. Ha ett bra liv.
/A  G  N  E  S..
Vardag | |
#1 - - Olivia:

Åh sjukt vad jobbigt, jag brukar blanda ipren och alvedon när det händer, tro mig, det har hänt miljarder gånger -.-' ! det lindrar smärtan ganska mycket :)

#2 - - Agnes sv: Olivia:

Hej Olivia :) Vad kul att du läser!

Ja, alltså ang detta med mensvärk...det är nästan outhärdligt! Hemska hemska värken som går bak i ryggen så man knappt kan sitta upp..



Alvedon & Ipren! MOAH!

Upp