There is a riot in everyone for sure

Funderar så det luktar bränt här i mitt rum över om jag verkligen ska kasta 6 månader åt helvete och starta ny blogg, eller om jag ska fortsätta...
Å ena sidan behöver jag inte starta nytt eftersom att det inte kommer bli vare sig mer uppdatering eller intressantare att läsa, fast å andra sidan har jag nytt namn och så och en fräsig design på G. (Än så länge finns den bara i skallen men ändå)


Har fått grepp om en Vespa, som det troligtvis blir affär av... och troligtvis är därför att jag tvekar starkt på om jag får köra en sån utan körkort eller iaf förarbevis. Sånt trams orkar jag inte med. Och om det inte blir Vespan så blir det Crescent som tidigare då.
För moppe SKA JAG HA.

Men åh den Vespan hade suttit som en smäck (; Snygg och fräsig.

Anyways,

nu fick jag huvudvärk. Ska kolla efter vad fader har för sig.

Vardag | |
Upp