straight up!

Hej igen allihopa =) Precis svalt middagen, det känns som om den ligger i halsen. Så mätt så! PLUS att jag åt en semla -.- smart som jag är. Så jag antar att jag inte ska klaga? =/
Jag är jäääättetrött på all snö nu faktiskt, bra att jag nämnde det för det är ngn slags snöstorm ute nu! Inte kul alls...
Och jag orkar inte skola imorgon, har simning på idrotten och jag får värsta röda fläckarna på lårena! Är lite smått allergisk mot klor tror jag, kom när jag var liten. Men kämpa kämpa, vi ska snart sluta för sommaren, eller ännu bättre: om tre ynka veckor är det lov!
ouff så skönt :')

nog pratat om det.

Jag ska faktiskt sätta mig med min fysikbok som jag inte gjort än! Och sen se på Moulin Rouge.
måste dämpa alla negativa och ledsna tankar jag går och dras med hela tiden...jag är ett negativitets-barn. Sluta sluta sluta agnes.

>nu spelas: Shades Of grey - Hardcore Superstar <-- spotify.

önskar er en trevlig kväll,
agnes.
Vardag | |
Upp