we don't celebrate sundays anymore

Hallå, har äntligen flyttat upp mitt gamla skrivbord och en bokhylla som jag numera använder som garderob. Provisoriskt som ni säkert förstår. Är i väntan på några tusenlappar så jag kan köpa mig en ny garderob och ett nytt skrivbord... men väntetiden är lång.
Känner att det blev jävligt varmt här inne nu, puh, min kropp är inte så himla van vid att bära möbler högt och lågt! Holy crap..

Söndagen fortsätter lugn och fin, blir väl en film i vanlig ordning och kanske lite fix på rummet. As usual. :) Skolan börjar imorgon, men jag går bara 4 ynkliga dagar denna veckan! Fr.o.m idag är det typ 100 dagar kvar tills jag drar iväg till värmen. Fyfader vad skönt alltså.

i'd like to see some happy faces tonight, cuz we've made it right, once again.



Arguineguin, Spanien, Gran Canaria.
Vardag | |
Upp