Söndag 10-02-28

varför ska jag vara så jävla rädd? varför ska jag drabbas av ångest som kryper på en allt eftersom? kan inte jag också få uppleva en söndag utan ångest?
kan jag inte fan bara sluta känna mig värdelös och idiotisk. jag orkar inte. jag vill inte... men det är då själva fasiken att jag aldrig lär mig att jag kanske ändå duger som jag är. det tar emot som fan att skriva så. men jag måste för min egen del. ååååååh.


tack för att jag får skriva av mig, fördelen med en liten blogg är väl ändå att man kan skriva av sig och säga precis vad man tycker utan och få ca 100 kommentarer som visar sig innehålla endast kritik? Måste nog säga så. Hoppas att allt är fint med er, och att ni som har haft lov känt er nöjda med det! Det har gått alldeles för fort för min del, det får jag väl ta eftersom jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Kanske det som menas med "lov". Har tjatat en del om fredag, 5/3 då jag ska på Tokio Hotel's "Welcome to Humanoid City" känner verkligen hur bra det kommer bli. En perfekt konsert med en grym tjej med mig :) cannot go wrong...  hoppas bara nu att vi kommer fortsätta vara kompisar och träffas så ofta som möjligt. Det är ju trots allt 27 mil emellan oss.

men one thing at a time, först ska jag se till att klara av den här veckan. Som förövrigt börjar med ett fett stort svenska prov imorgon bitti. Och idiot som jag är glömde jag ta med böckerna förrförra veckan när jag blev sjuk...så plugg har det inte blitt mycket av. Fan, också.

nu ska jag mysa i min säng med ipoden. :)
ha det fint!

Vardag | |
Upp