IF YOU HAVE TO HURT TO FEEL

Hello!

Vart ensam hemma hela dagen och då blir det jäkligt sällan nåt gjort.. men jag lagade mat åt 4 pers och tog ut en liten människa på pulka trip! Och jag måste säga att jag hade glömt hur kul det är och åka pulka asså. Fyfan vad jag garvade!
Nu har jag suttit här alldeles för länge igen, snackat skit på msn (även om hälften av konversationen bestod av mitt egna tjöt) och såg nu att klockan är tio o: jag som skulle se på film... aja.

Såhär kan alltså en ordinary konversation med mig själv se ut, do not panic:

TJA AGNEEEES
 ja men hallå du 
 dej känner jag igen!
 jaså?
 mm...
 du e den där galna svennen som ränner omkring o deltar i alla tävlingar men vinner ändå aldrig?
 det e nog så folk beskriver mig ja...
 probably...
 motiveringar e inte din grej va?
 skulle inte tro det=
 ?*
 fan va så kaxig för?
 ska la du skita i 
 men sheeet såhär va du inte alldeles nyss 
 man ändrar sig snabbt 
 asså shiiiit
 ja? tror du att du är en del av flickorna på klitteholm eller? 
 jag tror inte, jag ÄR en av dom.
 wooops..
 ja men dom e coola
 hur går det med jöback?
:Angelica: says: *asg*
Agnes says:
 han e bög,
 juste 
 kunde ju inte du veta 
 alla har vi våra hemligheter..
 din verkar va undermedveten dumhet...
 sa jag just det där? 
 amen agnes förfaaaan. Har du tappat bort snöret till munlädret eller??
 tror det   var kan man hitta nytt?
:Angelica: says:
 AAHAHAHAHAHAHHAHAH AGNESSSSSSSSSSSS!
Agnes says:
 prova cykelaffären.
 där har dom även cykelhjälmar för den som har tappat hjärnan i tidigare liv.

o när jag läser det igen slår det mig vilken bitterf**** jag kan vara.

Vardag | |
Upp