Love's the funeral of hearts

Helluuu!

Snorjärsa här bakom skärmen! Gosh i himlen asså..hehe. Ena stunden är jag bonntät i ena näsborren, andra stunden i den andra och så vidare. Rinner ur både ögon och näsa och hostar som en galning! TACK ANNE!   - hon skulle ge mig en förkyldning i födelsedagspresent :* hahaha. Det fick jag plus världens absolut fränaste nitarmband! Love you bff :)

Jao. Skolan väntar imorgon, har inte förberett NÅGONTING för paddlingen. Ska se hur jag mår imorgon (troligtvis ingen skillnad men..) However. Går sent också...seeeeig! Ska njuta sista delen av denna söndag med HIM och Vixen och sedan lägga mig tillrätta i sängen och försöka andas normalt genom nattens långa timmar. *woh, agnes goes emotional!* Måste föna håret och så nu, så vi hörs och just det! Bild(erna) kommer imorgon! Prååmiz :')

poss.
//A

Vardag | |
#1 - - Anonym:

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

Upp