I'm standing with the world under my feet

HellOoO!
Alla får ta det varsamt med mig idag, har blivit gaaaanska mycket försämrad sen jag kom hem från skolan förut vid tolv..sucksucksuck! Hostar upp konstiga partiklar samtidigt som nyckelbenet far i flisor typ och tjocktät i näsan och gråter (inte pga känslosammanbrott dårå) men men.
Blir ingen paddling för mig imorgon, som kanske är självklart för den delen. Inte med typ..förkyldning.

nog pratat om fängelset.

Är det någon som sett CRASHDÏET när dom gästade Rockklassiker? I...onsdags? Var nämnligen inne på deras hemsida men hade liite svårt med att hitta själva klippet, eller, jag hittade men såg ingenting för den dumma playern ville inte spela upp klippet. Blir så pörken, som min vän Sofia så fint uttrycker det.
Om någon, jag menar, någon i detta Sverige har sett klippet eller vet hur man ska göra, så är jag öppen för all information! :'D

Snart ska jag dra ner, ta en kopp te, äta lite nyinköpt sirapsbröd (thanx god for sirapsbröd) och sen kura ner mig i sängen med en film. 'Oj. Vad orginelt Agnes. Nu tänkte du verkligen TILL'

hubert och hans lilla apparat. <3
Vardag | |
#1 - - Anne:

Huuberrt <33 HAHAHHA

Upp