when you gotta give it up to me

Mitt minne är nog inte så illa trots allt ;)
Jag var helt galen i en låt av Sean Paul för ett tag sedan, och så började jag nynna på den igen! :o
så tänkte jag typ, vafan, den låten måste jag höra, och så var det just "Give it up to me" feat. Keisha Cole :)

Nog om det!

Spelade golf med klassen idag, det var jätteroligt, trots mina helt sjukt dåliga kunskaper i golf hahaha!
Pappa kom och hämtade oss senare när det var slut.
Kom på idag, (lite sent ute, men iallafall) att vi hade engelska läxa till imorgon, då man skulle skriva en sammanfattning av texten vi skulle läsa. Och jag är grymt kass på och skriva sammanfattningar! :o men jag gjorde mitt bästa! :)

Jag var och tog Gardasil igår. Andra sprutan. Icke roligt! Spände mig som fan och nu är armen helt svullen och gör ont som in i helvete :( Fick även lite feber utav det...jaja, hellre lite feber och ont än livmoderhalscancer!
Vet ni vad? Jag lägger upp videon till Give it up to me!
Hoppas ni får en bra kväll! Och glöm inte Andra Avenyn som kl 21.00 på ettan!

Vardag | |
Upp