fredagkväll! - and a bit of all

Jag har ingen aptit, så det blir inget "fredagsmys" för mig :'( mår jätteilla så fort jag stoppar i mig någonting :S Fast istället sitter jag och kikar bloggar, dricker cola och lyssnar på musik! Så mig går det ingen nöd på direkt ^^ Vad gör ni? Händer det nåt kul såhär dan före Halloween? (Finns det nåt som heter så? haha, jag har en förmåga att hitta på mina egna små ord^^)
Mina omdömen ska trilla ner i e-mailen när som helst! Så jag har lite fjärilar i magen... Och min mamma har fortfarande inte kommit hem ifrån sjukhuset från mormor, det gör mig också lite nervös :''( Jag är verkligen inte redo för nåt sådant här nu. Resultatet av 2009 är väl inte så mycket att hänga i granen med andra ord.
Har hittat en riktig snygging, - från ett samtalsämne till ett annat! Haha anyway, check this out, but keep your hands off!: Omer Bhatti, typ skitduktig dansare som håller på att ge sig in i musikbranshen (stavning?) där man själv skulle vilja befinna sig i!

Hittade tyvärr ingen höjdarbild på honom, men googla ;)

Vardag | |
Upp